Centigo startar samarbete om kundresor med Custellence

2018-aug-14 10:20:00

Att utgå från sina kunder när man utvecklar nya och befintliga tjänster är självklart. I det arbetet är möjligheten att rita upp kundresan ovärderlig. Med hjälp av verktyget Custellence kan du också dela kundresan med resten av organisationen. Anders Heurlin på Centigo är en av dem som ligger bakom samarbetet med Custellence.

– För mig är Custellence det bästa verktyget på marknaden för Customer Journey Mapping när flexibilitet och samskapande är nyckeln. Vi använder verktyget hos våra kunder för att tillsammans med dem jobba kundcentrerat med affärs- och tjänsteutveckling.

På frågan om varför vi jobbar i just Custellence svarar Anders att han tycker att de är bäst på att täcka de behov som han ser ute hos kund.

Det finns en hel del verktyg på marknaden som kan användas till att rita kundresor. För att förenkla ditt val av verktyg har vi tagit fram en jämförelse:

Här kan du ta del av jämförelsen mellan Custellence och andra verktyg.

Har du frågor om hur Centigo och Custellence kan hjälpa dig att bättre förstå dina kunder? Kontakta gärna Anders Heurlin.

Kontakta Anders Heurlin

Tags: Digital_Transformation Digitalisering Kundinsikt