Don't work hard – work smart with robots

Posted by Neelima Misra on 2018-okt-03 06:40:00

years back a large European Insurance company was struggling with NPS (Net promoter score) as their customers were not happy. Their customer contact center did not have resources enough to address all customer queries and complaints on time and provide personalize services to each of their customers. Things just got out of hand when the CEO once found that they were sending marketing campaign letters to a person who died 2 years earlier. His widow was not happy to receive those letters... 

Tags: Automation Robotics Customer Service Customer Experience Big_Data

Få hävstång på Big Data via AI, IoT & robotik

Posted by Silvia Kakembo on 2018-jun-27 10:35:00

Du har säkert hört talas om att vi i framtiden kommer att behöva bli bättre på att utnyttja tekniska ekosystem. I det här avsnittet pratar vi om hur du kan skapa värde genom att kombinera den data du har med flertalet andra tekniker. 

Tags: Centigopodden IoT AI Big_Data Robotics Nydanande_teknik_och_affärsmodeller

4-step approach to make your data talk to you

Posted by Neelima Misra on 2018-maj-21 10:45:00

Your data will talk to you, if you are willing to listen. A major cable-TV channel used viewer and other data to create a highly detailed list of its viewers’ core values and beliefs. The company reviewed almost every decision it made against those core values. Whatever did not fit in never got the green light to continue, even if it had commercial potential. This is an organization which is truly data driven when it comes to customer engagement.

Tags: Nydanande_teknik_och_affärsmodeller Digitalisering Affärsutveckling Big_Data

Going to the cloud because the environment, your customers and your organization are worth it

Posted by Ludvig Millfors on 2018-apr-16 10:20:00

We are amid one of the greatest migrations the tech world has ever seen. The service delivery world is booming and will grow even faster given the maturity of easily applicable AI functions. There are some solid drivers for the migration that often get “clouded”. Let’s open the discussion about what should be additional reasons for your migration decision.  I truly believe that it is not just cost.

Tags: Digital_Transformation Strategic_IT CIO CFO Big_Data Sustainability

How to build your AI on a solid data foundation

Posted by Neelima Misra on 2018-apr-11 11:00:00

Thanks to Artificial Intelligence (AI) and its promise to transform the creative process of humans by augmenting and assisting it with smarter tools we are in an era where every business will eventually be intelligence business. However, many of us struggle to understand how artificial intelligence, big data and analytics are related and how they are going to coexist.

Tags: AI Nydanande_teknik_och_affärsmodeller Digitalisering Affärsutveckling Big_Data

3 principer för kundinsiktsdriven affärsutveckling

Posted by Oscar Kjellström on 2017-dec-28 07:50:00

Kundinsikt är en avgörande faktor för att klara sig i dagens snabbrörliga miljö där kundens behov ständigt förändras och förfinas, samtidigt som insikterna står i centrum för hur framtidens produkter och tjänster formas. Det är också viktigt att förstå hur man ska använda insikterna och hur dessa kan anpassas till en specifik bransch. Låt oss därför bjuda på tre principer för kundinsiktsdriven affärsutveckling.

Tags: Affärsutveckling Kundinsikt Big_Data Digitalisering Nydanande_teknik_och_affärsmodeller Customer_Excellence

Kundnöjdhet och effektivisering med hjälp av IoT

Posted by Lars Jacobi on 2017-nov-27 10:28:00

I bygg- och fastighetsbranschen pratas det just nu mycket om hur IoT och Big Data kan användas för att förbättra erbjudanden och möta kundernas behov. Möjligheterna som skapas om vi delar data, skapar smarta byggnader och sedan använder insamlad data för att alstra något värdeskapande, diskuterades på höstens inspirationsevent för bygg- och fastighetssektorn på Centigo.

Tags: Big_Data Bygg&fastighet IoT Nydanande_teknik_och_affärsmodeller

3 fronter där du vill vinna slaget om konsumenten

Posted by Cecilia Landsberger on 2017-nov-22 10:30:00

Företag som har en affär mot slutkonsumenten måste jobba på tre fronter för att upprätthålla relevansen mot konsumenten, intern harmoni och lönsamhet. Att förlora på en eller flera fronter kan vara avgörande för fortsatt konkurrenskraft. Cecilia Landsberger, expert på GDPR och affärsutveckling inom retailbranschen, ser tre fronter som varje konsumentföretag behöver ta höjd för att möta:

Tags: GDPR Retail Big_Data

Populära

Posts by Tag

see all