Optimera kundupplevelsen genom att kombinera digitalt och personligt
En av Centigos främsta styrkor är att vi blandar spetskompetens och bredd på ett sätt som ...
Upplevelse by Design - ta kontroll över användarresan
Visste du att... • Vissa flygbokningssajter laddar medvetet långsamt. På så vis upplevs ...
Testledaren – en roll på väg att försvinna?
”Det är egentligen lite av en självklarhet att testledare är en roll som inte har plats i ...
Framtidssäkra fjärrvärmeaffären genom att förstå kundens behov
Allmänhetens medvetenhet kring energifrågan har aldrig varit så stor som den blev under ...
Glöm inte tandborsten! Om att dokumentera testresultat på rätt sätt.
Det finns inget bättre än när alla protokoll i valfri acceptans- eller testfas bara kan ...
4 Snabba med Noah Freiman
Noah Freiman började nyligen på Centigo. Nu berättar han om varför han valde att börja på ...
Ödlan i baren – Om test och återkoppling
Marcel Buder jobbar som managementkonsult på Centigo inom affärsenheten Digital ...
Välkommen på event med temat betalningsmarknaden!
Fiorella Piedra från affärsenheten Financial Services på Centigo driver erbjudandet ...
4 snabba med Emma Sjöborg
Emma Sjöborg arbetar med User Experience på Centigo och berättar om hennes trendspaningar ...
Senaste trenderna inom kundservice
Pandemin har resulterat i att kundernas beteende och behov har förändrats i en hastighet ...