Dags för ny kundklubb?
Har ni insett att ert kundprogram inte längre håller måttet och inte ger tillbaka de ...
Bygga eller nyttja förtroendekapital hos kund under det mycket speciella 2020?
Alla har påverkats av pandemin på något sätt, både privatpersoner och företag. Många har ...
Skapar ditt content affärsvärde för företaget?
Idag når man inte fram till en potentiell kund genom att erbjuda rabatter och snabba ...
Har energibranschen förmågan att hantera stundande förändringar?
Förtroendet för energibranschen ökar, enligt Svenskt Kvalitetsindex (SKI) årliga mätning. ...
Drakarna fattar inte digitalt, utmanarna fattar inte kundvård
Fascineringen över digitaliseringens möjligheter verkar inte ha ett slut. De nya ...
This is how voice assistants will transform your business
Voice assistants are becoming the go-to research tool, and you may just lose some ...
Hållbar bemanningsstrategi – en styrelsefråga!
En klok kollega, Johan Waller, sa för ett tag sedan ”Bemanningsstrategi, det är ju så ...
Digital och mänsklig kundservice – går det?
Hur kan digitalt bli mänskligt? Vi måsta börja med att förstå skillnaden på mänskligt och ...
Utmana återbäringsmiljarderna!
Varje år delas flera miljarder i olika bonusar ut till oss konsumenter. Är detta ...