• Det finns inga förslag eftersom sökfältet är tomt.

Customer Experience

Alla artiklar

Optimera kundupplevelsen genom att kombinera digitalt och personligt

En av Centigos främsta styrkor är att vi blandar spetskompetens och bredd på ett sätt som möjliggör ett erfarenhets- och kompetensutbyte oss medarbetare emellan. Det gör att vi kan dra nytta av ...

Kunddriven affärsutveckling – ett område i ständig förändring. Vill du vara med på resan?

Customer Experience, CX, Customer Excellence – kärt barn har många namn. På Centigo kallar vi det för Customer Excellence, och detta erbjudande växer så det knakar. Matilda Enbom brinner för området ...

Centigo Västsverige har vuxit

Den 1 mars 2021 steg vi in på kontorshotellet Convendum beläget på Kungsportsavenyn 21 i Göteborg och öppnade dörren till vårt nya fräscha kontor. Som beskrivet i ett tidigare blogginlägg är ...

5 steg för att generera och hantera Leads

I vårt tidigare inlägg om Lead Management har vi skrivit om hur man kan använda content för att säkra affärsvärde samt vårda och utveckla kundrelationer. Vi gick igenom Lead Management och vikten av ...

Dags för ny kundklubb?

Har ni insett att ert kundprogram inte längre håller måttet och inte ger tillbaka de pengar som en riktigt bra strategi faktiskt kan generera? Samtidigt som du inte vet var du ska börja ...

När jag surfar i badkaret en tisdagskväll

Det har knappast undgått någon att kundupplevelsen är av kritisk betydelse för att kunna attrahera och behålla kunder. Ledande företag som t.ex. Netflix driver bekvämlighet branschöverskridande genom ...

Bygga eller nyttja förtroendekapital hos kund under det mycket speciella 2020?

Alla har påverkats av pandemin på något sätt, både privatpersoner och företag. Många har blivit av med jobbet, andra har blivit permitterade och samtidigt har vissa fått mer att göra och kanske även ...

Skapar ditt content affärsvärde för företaget?

Idag når man inte fram till en potentiell kund genom att erbjuda rabatter och snabba klipp, och det är definitivt inte så man skapar långvariga kundrelationer. De flesta har insett att vägen till ...

Ett par snabba frågor med Anna Adlercreutz - konsult inom retail

Anna Adlercreutz, konsult inom affärsenheten Retail på Centigo, avslutade nyligen ett mycket lyckat förändringsprojekt tillsammans med en välkänd spelare på den nordiska livsstilsmarknaden. Nedan ...

Fyra korta frågor med Klara Stensson - Konsult inom retailbranschen

Klara Stensson, ny på Centigo och affärsenheten Retails senaste tillskott, ger sin syn på framtiden för branschen och vad som inspirerar henne inom ämnet retail.